poniedziałek, 27 lutego 2017

Eventy


CITY HALL to doskonałe miejsce na imprezę firmową. U nas zrobisz najlepsze imprezy integracyjne dla pracowników. City Hall to piękne i niezależne miejsce w sercu Warszawy, w klimacie industrialnym, które może być wynajęte w całości dla Was!

Wszechstronna przestrzeń - open space oraz zaplecze z salonem pozwoli Państwu na organizacje wyjątkowej imprezy.

LOKAL OD 20 - 200 OSÓB.

Do państwa dyspozycji sala główna o pow.250m2 oraz antresola VIP 50m2.

Dodatkowo pomieszczenia o uniwersalnym zastosowaniu, łącznie 100m2.
Stoły 2w1 z funkcją zmiany ksztaltu ( kwadrat, okrąg ) krzesła, szklana scena modułowa, bar, projekcje, obsługa barmańska i kelnerska, fotobudka etc..

Oferujemy catering (już od 50zl/os)
Open bar (już od 50zl/os)
Dodatkowe atrakcje takie jak:
Karaoke (z ekranem na 50m2!)
Organizacja pokazy mody pracowników na profesjonalnym cat walku
Nauka Tanca
Stand up
Konferansjer
Warsztaty z degustacji win
Wspólne gotowanie
Bal przebierańców
Muzyka na żywo
Fotobudka
Show taneczne
Czarodziejski show
Beer pong i inne gry zespołowe
Piłkarzyki

Cena za zorganizowanie przestrzeni w naszym lokalu już od 3000zl!




Kontakt

Adres:

Borowskiego 2 , 03-475, Warszawa

Godziny pracy:

Biuro: 10:00 - 18:00, Hala: 24h

Telefon:

+48 509 262 718, +48 502 200 731

E-mail:

biuro@city-hall.pl