konferencja

w city hall

City Hall to doskonałe miejsce do zorganizowania wyjątkowej konferencji. Industrialny charakter wnętrza, dogodna lokalizacja i pełna obsługa pozwolą na zrealizowanie wydarzenia na najwyższym poziomie.

Możliwości City Hall

Nasza przestrzeń przygotowana pod konferencje może pomieścić maksymalnie 200 osób.

City Hall to łącznie ponad 300 m² powierzchni. Otwarta sala z antresolą o łącznej powierzchni 210 m², strefa relaksu (43 m²), garderoba (9 m²), szatnia (7 m²) oraz backstage (19 m²).

W City Hall mamy jedyną w Warszawie szklaną scenę, która jest doskonałą oprawą wydarzeń.

Za sceną znajduje się pomieszczenie o powierzchni 9  przystosowane dla gości, prowadzących, lub jako garderoba.

W okresie zimowym gości obsłuży szatnia znajdująca się przy wejściu do budynku.

Na sali, na przeciw sceny, znajduje się bar z wyposażeniem niezbędnym do serwowania napojów i przekąsek.

Kilka metrów ponad przestrzenią głównej sali znajduje się antresola o powierzchni 40 m² na której w czasie wydarzenia można zorganizować przestrzenie pomocnicze, stoliki do bardziej kameralnych spotkań, lub większą ilość krzeseł dla widzów wydarzenia.

Obok głównej sali znajduje się przestrzeń nasza „strefa relaksu”, czyli przestrzeń w której można spokojnie porozmawiać siedząc na wygodnej sofie.

Dzięki bramie wjazdowej znajdującej w jednej ze ścian budynku, do wnętrza sali można wjechać samochodem. Jest to niezwykle pomocne przy transporcie sprzętu, lub przy wydarzeniach gdzie samochody grają główną rolę.

Nasza przestrzeń położona jest na parterze i posiada dogodny wjazd, który zapewnia swobodę  osobom poruszającym się na wózkach.

Charakter wnętrza i jego elastyczność pozwala na dowolną aranżację przestrzeni. Na zdjęciach znajdujących się poniżej możesz zobaczyć kilka możliwych ustawień.

Nasza sala wyposażona jest w przyłącza prądu 63A, 32A i 16A.

Oferta City Hall

Dzięki sprawdzonym podwykonawcom w naszej ofercie znajduje się wyśmienity catering na każdą okazję. Dla wymagających oferujemy możliwość wcześniejszej degustacji.

W czasie przerw kawowych serwujemy wszystko co niezbędne do tego czasu indywidualnych spotkań. Kawa, herbata, napoje, ciastka kruche, lub ciasta oraz przekąski.

Zapewniamy kompleksową obsługę wydarzenia w najmniejszych detalach.

Sala wyposażona jest w ponad 20 źródeł światła, które w zależności od potrzeb, można dowolnie zaaranżować.

Zapewniamy sprzęt oraz obsługę nagłośnieniową wydarzeń począwszy od zestawu konferencyjnego, aż po koncertowe wyposażenie.

W razie potrzeby zapewniamy projektory, telewizory oraz wyposażenie niezbędne do prezentacji.

Posiadamy podłączenie do internetu za pośrednictwem światłowodu co pozwala na swobodne i szybkie korzystanie.

Nasz wspaniały, zabawny, a jednocześnie profesjonalny konferansjer będzie uświetnieniem każdego wydarzenia.

W razie potrzeby zapewniamy również obsługę graficzną, filmową oraz muzyczną wydarzenia. Pakiet promocyjnych grafik lub filmów, czy atmosfera w czasie wydarzenia to istotne elementy organizacji, którym nasz zespół wychodzi naprzeciw.

Dlaczego warto?

Industrialne wnętrze to przestrzeń dla wymagających. Jest na tyle wyraziste by nadać charakter, a jednocześnie wystarczająco neutralne by zapewnić możliwość indywidualnej stylizacji.

Zależy nam na tym by wydarzenia organizowane w City Hall były sukcesem dla naszych klientów.

City Hall znajduje się przy ul. Borowskiego 2, czyli w sercu warszawskiej Pragi. Bliskość metra, linii tramwajowych i autobusowych pozwala na łatwe i szybką komunikację z resztą miasta.

Nasza obsługa to zespół pozytywnie nastawionych profesjonalistów, którzy pomogą Ci zrealizować wydarzenie na najwyższym poziomie.

Nasi podwykonawcy to firmy i osoby, którym zależy na najwyższej jakości usług. Chcemy aby wydarzenia w City Hall były sukcesem naszych klientów nawet w najmniejszych szczegółach.

Nasi menadżerowie pomogą Ci dobrać indywidualne rozwiązania, które doskonale wpiszą się w Twoje potrzeby.

Spośród wszystkich dostępnych możliwości pomożemy wybrać Ci te, których najbardziej potrzebujesz, jednocześnie zapewniając wachlarz dodatkowych rozwiązań.

ZDJĘCIA

Poniżej możesz zobaczyć jak wygląda nasza przestrzeń zaaranżowana pod kątem konferencji.

CENNIK

Poniżej możesz sprawdzić orientacyjny koszt netto organizowanego wydarzenia. Ostateczną i wiążącą kwotę poznasz kontaktując się z naszym menadżerem.

KONTAKT

Chcemy dołożyć wszelkich starań, żeby Twoje wydarzenie spełniło wszelkie oczekiwania. Zadzwoń do nas lub napisz i wspólnie zaplanujmy wszystkie szczegóły!

502 200 731

Close Menu